تیغه

تیغه آبمیوه گیری صنعتی

 

استیل استنلس

استیل با ضخامت ورق 2 میلیمتر

1 سال ضمانت

7 روز ضمانت بازگشت

پشتیبانی سریع

تیغه آبمیوه گیری صنعتی، جزو مهم ترین قطعات است دستگاه است و تا حد زیادی، روی سرعت آبمیوه گیری تاثیر می گذارد. این قطعه با عنوان تیغه توری هم شناخته می شود؛ چون شکل ظاهری آن، شبیه به یک کاسه توری شکل است.

موتور آبمیوه گیری، تیغه را به حرکت در می آورد تا میوه را تکه تکه کند. معمولا جنس این قطعه از استیل ضد زنگ است و می توان آن را شستشو داد. ارتفاع، ضخامت و قطر تیغه آبمیوه گیری صنعتی، در مدل های مختلف این دستگاه متفاوت است. در ادامه نکات بیشتری را در مورد تیغه آبمیوه گیری های صنعتی، قیمت و نحوه خرید این قطعه به شما ارائه می دهیم.

قیمت تیغه آبمیوه گیری صنعتی

قیمت تیغه آبمیوه گیری صنعتی، با توجه به مدل، جنس و حتی ابعاد این قطعه، متفاوت است. برخی از تیغه ها از جنس استیل درجه یک ضد زنگ هستند که قیمت بالاتری داشته و در مقابل، از عمر و دوام بیشتری هم برخوردار هستند. این درحالی است که تیغه هایی با متریال سطح پایین تر، ارزان تر هستند؛ اما نباید انتظار عملکردی بی نقص یا ماندگاری خیلی زیادی از آنها داشت. مسئله بعدی که بر قیمت تیغه آبمیوه گیری صنعتی تاثیر می گذارد، ابعاد آن است که باید با توجه به قدرت دستگاه، انتخاب شود. تیغه های بزرگ تر، گران تر بوده و مدل های کوچک تر، قیمت پایین تری دارند.

خرید تیغه آبمیوه گیری صنعتی

برای خرید تیغه آبمیوه گیری صنعتی و اطمینان از اصل بودن این قطعه و کیفیت مناسب آن، می توانید از طریق وب سایت نادی صنعت اقدام کنید. این مجموعه، سالها در زمینه فروش تجهیزات آبمیوه گیری صنعتی تجربه دارد و برترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد. در بخش های دیگر سایت، انواع تیغه آبمیوه گیری صنعتی با مشخصات دقیق نمایش داده شده و می توانید از آن برای انتخاب درست تر کمک بگیرید.

5/5 - (7 امتیاز)
محصولات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *