توری آبمیوه گیری صنعتی

توری آبمیوه گیری صنعتی

 

استیل استنلس

استیل با ورق 1 میلیمتر

1 سال ضمانت

7 روز ضمانت بازگشت

پشتیبانی سریع

توری آبمیوه گیری صنعتی، یکی از قطعات مهم این دستگاه است که نقش مهمی در کیفیت کار آن دارد. توری که معمولا با تیغه همراه است، از استیل استنلس ساخته می شود. بسیار مهم است که استیل به کار رفته برای ساخت توری، ضد زنگ باشد. این قطعه باید به صورت مداوم شستشو داده شود و ضد زنگ بودن آن ضروری است.

اندازه توری آبمیوه گیری بسته به ظرفیت دستگاه، متفاوت است. توری آبمیوه گیری صنعتی، کاسه ای با منافذ بسیار ریز است که آب میوه از منافذ آن عبور کرده و تفاله، در کاسه باقی می ماند. ویژگی دیگر این قطعه، باز و بسته کردن آسان آن است تا شستشوی آن برای کاربر، ساده تر شود. در ادامه، نکات بیشتری را راجع به کاسه توری آبمیوه گیری صنعتی به شما ارائه می دهیم.

نکاتی در مورد توری آب میوه گیری صنعتی

شستشوی مداوم

برای نگهداری بهتر از توری آبمیوه گیری صنعتی، بهتر است پس از هربار استفاده، آن را شسته و خشک کنید. اگر توری قابل شستشو نیست، آن را با دستمال مرطوب، پاکسازی نمایید. اگر توری دستگاه آبمیوه گیری شسته نشود، به مرور زمان دچار جرم گرفتگی شده و آب میوه از آن عبور نخواهد کرد. این مسئله موجب لرزش آبمیوه گیری در حین کار شده و تفاله ها هم به صورت آب دار از آن خارج می شوند.

جرم زدایی توری

نکته بعدی در مورد توری آبمیوه گیری صنعتی، جرم زدایی این قطعه است. اگر دستگاه در حین آبگیری لرزش دارد، می توانید با یک سمباده بسیار نرم و روغن خوراکی، توری را جرم زدایی کنید. به این ترتیب، روزنه های توری باز شده و آب میوه به راحتی از آنها عبور می کند؛ در نتیجه لرزش دستگاه از بین خواهد رفت.

آب گیری درست میوه

بسیار مهم است که آب گیری میوه، درست و اصولی انجام شود. به هیچ عنوان نباید میوه را با فشار وارد فضای ورودی دستگاه کنید؛ این کار موجب سائیده شدن تیغه شده و به توری آبمیوه گیری صنعتی هم آسیب می رساند. این مسئله فشار روی موتور را نیز افزایش داده و به مرور زمان، موجب ضعیف شدن این قطعه می شود.

توجه به ظرفیت دستگاه

یک نکته مهم که به صورت غیر مستقیم روی سلامت و دوام توری آبمیوه گیری صنعتی تاثیر می گذارد، توجه به ظرفیت کاری دستگاه است. بهتر است به اندازه ظرفیت آبمیوه گیری از آن استفاده کرده و از ریختن حجم بیشتر میوه داخل آن، خودداری نمایید.

قیمت توری آبمیوه گیری صنعتی

قیمت توری آبمیوه گیری صنعتی، بسته به مدل و جنس این قطعه متفاوت است. هرچه استیل به کار رفته در توری با کیفیت تر باشد، قیمت این قطعه هم بیشتر است. در مقابل، توری هایی با استیل معمولی، قیمت پایین تری داشته و البته، از دوام کمتری هم برخوردار هستند. برای اطلاع از انواع توری دستگاه آبمیوه گیری، می توانید به سایر بخش های وب سایت مراجعه کرده و یا با همکاران ما در گروه صنعتی آراز تماس بگیرید. توری های عرضه شده در این مجموعه، کیفیت بالایی داشته و با قیمت اصلی، به فروش می رسند.

خرید توری آبمیوه گیری صنعتی

جهت خرید توری آبمیوه گیری صنعتی، گروه صنعتی آراز در کنار شماست. پیش از خرید، بهتر است از همکاران ما مشاوره بگیرید تا بهترین توری را متناسب با مدل و ظرفیت آبمیوه گیری خود، خریداری نمایید. مشاورین ما شما را در خصوص جنس توری ها و مدل های مختلف آنها راهنمایی می کنند. به این ترتیب می توانید بهترین توری را با بهترین کیفیت و در عین حال، مناسب ترین قیمت، خریداری کرده و در آبمیوه گیری، نصب نمایید.

3.9/5 - (11 امتیاز)
محصولات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *