آب میوه، به خصوص از نوع طبیعی، خواص بی شماری برای بدن انسان ها دارد. نوشیدن مداوم آبمیوه فواید بسیاری دارد و افرادی که به این کار عادت دارند، معمولا از سلامتی جسمی و حتی فکری بیشتری برخوردار هستند. اصلاح رژیم، کاهش وزن، کمک به درمان بیماری ها و پیشگیری از آنها و بسیاری موارد دیگر، بخشی از فواید آبمیوه ها هستند که در ادامه آنها را بیشتر بررسی می کنیم.

مهم ترین فواید آبمیوه ها

جذب سریع

بهترین و مهم ترین مزیت آبمیوه این است که با سرعت بالا جذب بدن می شود. آبمیوه ها در عین خواص و فواید بسیاری که دارند، بسیار سریع جذب بدن شده و از این جهت، می توان روی آنها حساب کرد.

بهترین-ابمیوه-ها

سرشار از مواد مغذی

یکی از فواید آبمیوه ها این است که سرشار از مواد مغذی هستند. در واقع شما با خوردن یک لیوان آب میوه به اندازه ی چند عدد میوه ی کامل مواد مغذی به بدنتان می رسانید. این یعنی بهره مندی از مقادیر بسیار بالای ویتامین ها و مواد مغذی در مدت زمان بسیار کوتاه.

مناسب برای تناسب اندام

آبمیوه ها کالری کمتری دارند و به همین دلیل، می توان از آنها برای کاهش وزن کمک گرفت. از طرفی، مواد مغذی موجود در آبمیوه ها هم به شما کمک می کنند که گرسنگی تان را برطرف کرده و کمتر سراغ هله هوله و خوراکی های بی فایده بروید.

بهترین آبمیوه برای صبحانه

آب پرتقال

با توجه به فواید آبمیوه ها، قطعا یکی از بهترین آبمیوه ها برای صبحانه، آب پرتقال است. این آبمیوه، معدن ویتامین C است و از پتاسیم بسیار زیادی برخوردار است. در نتیجه به جذب آهن موجود در دیگر خورکی های وعده صبحانه، کمک می کند.

 
فواید-آبمیوه-ها

اسموتی شاتوت

برای تهیه اسموتی شاتوت به عنوان یکی از بهترین آبمیوه ها برای صبحانه، ۲ لیوان شاتوت و ۱ لیوان هندوانه خردشده بدون تخمه را با ۱ عدد موز و ۲ عدد انجیر متوسط تازه در مخلوط کن بریزید و آنقدر آنها را بزنید تا به صورت کرمی یکنواخت در آیند.

اسموتی انبه

یکی دیگر از بهترین آبمیوه ها برای صبحانه، ترکیب انبه با دیگر میوه هاست. می توانید یک عدد هلو، یک عدد انبه خرد شده، نصف لیوان شیر و در صورت تمایل نصف لیوان آب پرتقال را در مخلوط کن بریزد و مخلوط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *